Clasa mea de acasă

16

Dragi Dascăli,

Suntem cu toții într-o perioadă în care căutăm resurse, sprijin și o rază de speranță. Pandemia de coronavirus ne-a schimbat planurile, modul în care lucrăm, învățăm, ne petrecem timpul liber și lista poate continua.

Deoarece considerăm că misiunea voastră este nobilă, de o deosebită importanță în orice societate, dorim să vă oferim sprijinul nostru pentru a le putea îndruma pașii elevilor dumneavoastră, chiar dacă nu sunteți fizic prezenți alături de ei.

Așa cum vă știm noi de atâția ani, cu siguranță sunteți în continuare activi, dar cu o doză de stres. Chiar dacă școlile sunt închise, aceasta nu înseamnă că nu se pot desfășura cursuri. Puteți face acest lucru, utilizând tehnologia.  Așa cum este ea utilizată în marile companii pentru a conecta angajați din toate colțurile lumii. 

Vă invităm să vă înscrieți în inițiativa “Clasa mea de acasă”, pusă la dispoziția dumneavoastră de către companiile Cisco și IBM, alături de partenerii săi Asociația Pro Arta Dezvoltare și Cunoaștere, Fundația Vodafone România și World Vision România.   

Cisco România pune la dispoziția școlilor, în mod GRATUIT, soluția de videoconferință Webex pentru derularea de lecții la distanța, iar IBM România și-a mobilizat angajații pentru sprijinirea cadrelor didactice în lucrul pe platformă.  Webex este o soluție simplă, interactivă și captivantă pentru a vă ajuta să comunicați în timp real cu elevii și colegii dumneavoastră. 

Dacă sunteți interesați de accesarea acestei soluții pentru școala în care predați, vă rugăm să completați formularul online: https://ibm.biz/BdqihE

Începând de Joi, 19 Martie, veți putea iniția lecții virtuale, ca urmare a inițiativei “Clasa mea de acasă”, pusă la dispoziție de către companiile Cisco și IBM, alături de partenerii săi Asociația Pro Arta Dezvoltare și Cunoaștere, Fundația Vodafone România și World Vision România.  

Precizări:

  • Cadrele didactice și ceilalți angajați ai instituțiilor de învățământ primesc gratuit conturi WEBEX cu toate funcționalitățile.
  • Conturile vor fi disponibile timp de 180 de zile.
  • Administrarea și generarea conturilor se vor face centralizat de către fiecare instituție de învățământ cu ajutorul IBM România și va asigura:
    • Integrare Actrive Directory si SSO
    • eDiscovery, Data Loss Prevention
    • Toate capabilitățile de Securitate și Complianță
    • “Advanced Analytics’ pentru a gestiona și urmări activitatea.
    • “Webex Education Connector” pentru integrarea cu softuri specifice mediului academic (Canvas by Instructure, Blackboard Learn, Moodle, Brightspace by D2L, Sakai)
    • Pentru utilizarea acestei soluții este necesar ca atât profesorii, cât și elevii să dețină un echipament (laptop, PC, tabletă sau smartphone) conectat la internet.

În curând:

  • Tutorial pentru activare, gestiune utilizatori și derulare clase virtuale utilizând Webex.
  • Tutorial video pentru crearea de activități tip webinar Webex, integrat în Moodle.

Din respect pentru profesori și din solidaritate pentru familiile românilor.


Despre Webex administrare


Webex informare

Related Posts

Leave a Reply

My New Stories

Diferențe